Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2008 12:22 - Моят новогодишен купон
Автор: lava Категория: Забавление   
Прочетен: 2875 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 21.12.2008 12:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

Планината ни посрещна с току-що навалял сняг...

image

image

... но вътре ни очакваше разпалената камина...

image  image

Всеки бързаше да покаже своята маска...

image

... но минути след това свалиха маските и се отдадоха на купона...

image

... та камерата изнемогваше да следи техните вихрени движения...

image

... след това Дядо Коледа мина да раздаде късметчета... (плюс химикалка, подарък от туроператора)

image

... учителки, питат ме за какво им е химикалката?

image

Как за какво, за да пишат двойки разбира се... (уф, няма почивка, и на купона пак трябва да работя и да обяснявам)...

image

...след раздаването на спечелените награди се отдадохме на танците отново...

image

image

... но мен след като ме попитаха дали не съм от Плейбой (колко години се опитвам да се направя на страшна и строга учителка т.е.жив дявол и накрая пълен провал, уф), не спряха да ме сочат с пръст...

image

... на сутринта се оплаках на зам.-директорката:
"Снощи си показах истинското лице, сега вече каквото и да направя няма да мога да си създам имидж на добра учителка" (щото то пред ръководството дяволии не минават)...

Тук е моментът да споделя едно мое откритие (на моята възраст беше време да ги науча тия работи). На каквото и да се направите, както и да се облечете нямате ли атрактивно поведение, никой няма да ви забележи. Направих едно-две дефилета, размахвайки скандално дяволската си опашка (докато асистирах на червендалестия старец) и толкова...
Общо двамата мъже бяха в компанията на друга, което й костваше толкова усилия, че дори й се възхитих  на ентусиазма...
Важното е, че всеки получи това, което искаше... Моят късмет беше:
"Ще си здрав, ще си богат,
и безкрайна благодат,
и екскурзия в чужбина
те очаква в таз година!"
Страхотно! Снощи на ЧРД-ъто на Янчето уговорихме пътуване до Виена
(Теди, sorry)... и остава да чакаме априлската ваканция...
Иначе купонът продължи с пълна сила до призори с много музика и песни-поздрави и от талантливи колеги...

image

image

... и докрая...

image

Пожелавам весели празници на всички, мир и любов!


Тагове:   купон,   Моят,   новогодишен,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. iliada - Чудесен купон сте си спретнали!
21.12.2008 13:41
Поздравления и много пожелания за здраве ,късмет и щастие ти желая !Тоаз бях пожелала и нещо за теб в блога си ,но дано си го откриеш!:)))))
Е вече можете да послрещнете Коледа и Нова година щом сте направили генерална репитиция!:)
цитирай
2. optimum2 - Весели празници
21.12.2008 14:28
Такава е съдбата...понякога се налага да си будител дори и по време на купона си.Горе главата има и по-тежки случаи.
С усмивки....
:-)))
цитирай
3. анонимен - :)))
21.12.2008 17:50
аз не си представях учители с рогца на дяволчета тука
но явно има приказката някаква поука...
цитирай
4. lava - :)))
21.12.2008 22:52
Благодаря за хубавите думи.
iliada, покрай купони, дискотеки за петокласници и рождени дни на приятели така и не ми остана време да се насладя на твоите прекрасни картини, но идва ваканция, надявам се да успея да намеря време и да си открия изненадата.
optimum2, хубави думи, стоплиха ме. Но след учителската стачка думата будител ме кара да се сгърчвам...
Анонимен, ми то с каквито се събереш... учениците ни показват такива неща, дето и да не искаш, пак прихващаш... ама както и да ги имитираме все е едно на нула за тях.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lava
Категория: Хоби
Прочетен: 1268693
Постинги: 203
Коментари: 912
Гласове: 8398
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930