Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2008 19:11 - Топли размисли и студени мисли
Автор: lava Категория: Забавление   
Прочетен: 1719 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 24.11.2008 19:40


image

Сняяяг! Честит имен ден на всички Снежанки :)))
Започвам да се настройвам за купон, нали трябва да почерпят все пак. Ама, не. Изпокрили са се някъде из преспите и се радват на квото дойде (имен ден, пухкав сняг...).
Аз съм залегнала зад прозореца и им се радвам на празника. Щото от неделя  започва и новият тур - рождени дни, студентски празници, християнски празници, банкети, едни червенобузи старци сиамски близнаци (дядо Коледа и дядо Мраз).
И една неясна перспектива да станем троица, което е една добра възможност  да се позамогна. С новата талия трудно ще минавам през комина, но то се знае:  няма лесно спечелени пари, когато си ги заработваш.
Студено. И вътре и навън. Погледът ми бавно се пързаля по белоснежния радиатор. Около него блести студено бяло-синьо сияние, което застива в красиви бели цветя  от скреж. Едно ъгълче бавно приема чертите на Вальо Топлото. Кво стана? Той още  ли е на топло? То  пък ние като не сме на топло, да не би да сме свободни?
Поглеждам настрани. Щастлива усмивка започва да стопля лицето ми.

image

Какво е това ли?
Как какво? Алтернатива на парното, а иначе е проявление на моя технически гений. Спасих една мръзнеща душа в критичен момент предната есен. То е печка за баня, ама с малко подръчни материали стана чудо на техниката и радост за моята премръзнала приятелка. После на нея й хареса и взе да ме вика с повод и без повод да й правя подобрения в интериора. Ама докато боядисвах с латекс у нас си ( то и аз имам нужда от подобрения в интериора) имах нахалството да й откажа бързи услуги, та тя набързо се обзаведе с мъж (да я топли), а аз си прибрах изобретението за радост на Жмуцо, хе-хе...

image

image

Отзад се вижда заскреженият радиатор, Жмуцо е застинал в очакване да изобретя начин да не плащам на "Топлофикация"... или в очакване на Годо....






Тагове:   мисли,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. self - :)))
24.11.2008 20:30
може да дадем Жму на Топлофикация вмместо плащане. тя ще поседи малко там, ще ги потопли и после ще си дойде. таман да се наспя накрая без някой да ми скача на главата. хъхъ... ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lava
Категория: Хоби
Прочетен: 1267903
Постинги: 203
Коментари: 912
Гласове: 8398
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930