Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.06.2011 07:24 - Силвия Драгоева: Ние, жените, искаме да бъдем обичани!
Автор: rosibel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 15109 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 20.06.2011 17:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image


I С желание и упоритост човек може да постигне всичко

I Вярвам в голямата изпепеляваща любов и със сигурност няма да се задоволя с по-малко

За кратко време Силвия Драгоева придоби известност, за която други хора се трудят с години. Късмет и шанс са ключовите думи за реализацията й в живота. В началото всички нейни близки били много развълнувани от успехите й, но малко по-малко започнали да посвикват. „Израснала съм в обикновено семейство и фактът че съм стигнала до тук кара родителите ми да са изключително горди с мен“, споделя водещата на „Градски момичета“. Нейният най-голям критик и почитател е малката й сестра, а племенникът й Мани, когото Силвия обича да нарича “мъжа на моя живот”, е най-малкият й фен. За тези от вас, които не са гледали второто издание на Биг Брадър, ще припомним, че Силвия беше сериозен конкурент за голямата награда. Тя не успя да победи в реалити шоуто, но в живота се реализра по-добре от останалите участници.

Коя е Силвия Драгоева през твоята призма?

Страстна и позитивна. В работата си и във всичко останало влагам изключително много страст и енергия. Постоянно си създавам положителни емоции и всеки ден се събуждам с усмивка.

Как се виждаш в близко бъдеще – две деца, семейство или върла кариеристка?

Действително кариерата и реализацията са много важни неща за мен. Обичам да съм независима и се радвам дори на малките си успехи. Вярвам в себе си, с желание и упоритост човек може да постигне всичко. Идилията със семейството е нещо различно... За това са нужни двама, а и не знам какви изненади ще ми предложи съдбата... Вярвам в голямата изпепеляваща любов и със сигурност няма да се задоволя с по-малко.

Доволна ли си от реализацията си като водеща на „Градски момичета“?

Като цяло рейтингът ни е добър. Естествено имаме си върхове и спадове, но това е нещо нормално. Отзивите също са от едната крайност в другата. Наскоро четох форума на GTV и ми направи впечатление, че голяма част от коментарите са крайно отрицателни. Явно повечето положително настроените хора просто ни се радват, без да дават гласност на мнението си. Коментирани сме, това е най-важното, събудили сме немалък интерес и това ме радва.

Извън предаването какви са отношенията ви с Калина? Подвластни ли сте на женската злоба?

Тя е най-добрата ми приятелка, а вярвам, че и аз съм такава за нея. Както Калина знае всичко за мен - чувства, желания, мечти и терзания, така и аз за нея. Често търсим съвет една от друга, особено когато е намесен мъж и на дълго и на широко си обсъждаме кой какво е направил и казал. Забавно е, защото понякога сами си стигаме до изводи, които след време се оказва, че нямат нищо общо с реалността. Между нас няма злоба, не си делим нито мъжете, нито работата, просто всяка се радва на успехите на другата.

Какво казват феновете – най-милото нещо, което сте чули за вас и най-неприятното?

Най-милото беше, когато едно момиченце на около 12-13 ми каза, че като порасне иска да бъде като мен. С толкова ентусиазъм я бях заредила... Знаейки, че някой ме взима за пример се старая повече и се опитвам да бъда максимално положителна. Иначе никой нищо лошо не ми е казал в очите, а бих се зарадвала на добре обоснована критика.

image


Би ли заменила телевизията с друго твое любимо занимание? Завършила си моден дизайн...

Модата е моята първа любов, наивна и до живот. Телевизията е друго нещо. Нещата там се случиха случайно. Първо предаването “Фотосесия”по ТВ 7, сега и “Градски момичета”, все си беше късмет и подходящо стечение на обстоятелствата. Щастлива съм, че паралелно с телевизионната си кариера мога да развивам и тази на моден редактор в “Монитор”. За мен няма по-хубаво ежедневие от ангажираното и динамиката ме зарежда с желание да покоря нови хоризонти.

Преценяваш ли хората по облеклото, по марковите дрехи? Важно ли е за теб да общуваш с хора, които имат афинитет към модата?

На всички въпроси отговорът ми е не. Според мен всеки има някакъв усет към модата, но просто при някои хора той е по-трудно смилаем от масата. Понякога нещата опират повече до финансови възможности, отколкото до вкус. Важното е да откриеш собствения си стил и да се стремиш към индивидуалното и различното. Аз например в момента съм повече класик, що се отнася до собствената си визия, но бурно аплодирам смелите и разчупени решения на околните. Случва се разбира се, да заложа на по-екстравагантен аутфит, но това вече е въпрос на настроение. Като цяло се старая да развивам стила си и избягвам дългите застои.

Твоят обобщаващ отговор на въпроса - „Какво искат жените?“

Жените сме толкова пъстри и различни... Може би общото между всички е силното желание да бъдат обичани и обожавани. Иначе дребните желания и стремежи зависят от много неща и при всяка жена приоритетите са с различна подредба.

А какво искат мъжете? Случвало ли ти се е да не разбереш истинските желания на един мъж?

Според мен като цяло мъжете искат власт, уважение и пари. Хубавото при голяма част от мъжете е, че са ясни в посланията си. Ние жените в повечето случаи намекваме с надеждата мъжът да се сети и да отгатне какво точно искаме. В този смисъл мъжът е много по-лесен за разгадаване.

Остава ли ти време за личен живот?

Винаги се старая да съчетавам нещата. Прясно влюбена съм и като такава в момента поставям любовта като приоритет пред останалите си ангажименти. Хубаво е човек да е влюбен, да усеща пърхане на пеперуди в стомаха... Всъщност това е най-хубавото.

Кое е твоето силно оръжие във вечната надпревара между мъжа и жената?

Нямам такова, просто защото не се надпреварвам с никой друг освен със себе си. Не вярвам във войната между мъжа и жената. Всеки има своите заслужени успехи и те нямат нищо общо с първичните външни белези. 



Публикувано във Вестник за дома /брой 21 - 2008/







Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rosibel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1019654
Постинги: 85
Коментари: 12
Гласове: 262
Архив
Блогрол