Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.04.2010 08:35 - ДАРОВЕТЕ НА ПРОФЕСИЯТА
Автор: lava Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2530 Коментари: 1 Гласове:
9

Последна промяна: 22.04.2010 08:39


facebook

Между Вас и Joana D....

Joana D... 21 април в 14:09

Здравейте г-жо ..., преди 10-тина години бях ваша ученичка в 3? СОУ, пиша ви не за да се сетите коя съм, а само за да ви благодаря. Благодаря ви, че вие не бяхте за мен само учителката по история, тогава вие бяхте човек опитващ се да вкара в малките ни глави ценности, а в сърцата ни добрина. Помня как на екскурзиите на които ни водихте ни четяхте "Пилешка супа за душата", в последствие трите части на тази книга ми станаха настолни, постарах се книгата да обиколи възможно най-много мои приятели. Благодарение на вашите истории, съвети или просто думи аз повярвах със сърцето си в доброто и не спирам до показвам и да доказвам, че то съществува. Вашата макар за съжеление кратка поява в моя живот означава много за мен и голяма част от това което съм сега дължа на вас, по-точно всичко добро, което притежавам в себе си е произлязло до голяма степен от вас. Исках да ви кажа, че сте повлияли по един изключителен начин на един живот.
Благодаря ви и ви пожелавам всичко най- хуваво, на вас и на семейството ви.

 

 

Благодаря ти, Йоана!

Много хубави думи ми казваш и много ме зарадва.

Може би вече осъзнаваш колко тежък е учителският труд.

Това, което ми дава сили е любовта към вас (моите ученици), а това което ми помага да издържа са редките моменти на благодарност, когато виждам нагледно, че усилията ми не са били напразни. Няма по-голяма радост за мен от това.

Надявам се да съумееш да изживееш живота си интересно, пълнощенно и щастливо. Обичай себе си, за да те обичат и другите. Помни, че няма нещастия, има уроци (от всяка тежка ситуация в живота има толкова много поуки, че не си заслужава човек да хаби енергията си в тръшкане, оплакване и самосъжаление).  Усмихни се на света, за да ти се усмихне и той.

Помня те, помня целия клас. Имаше някои класове, с които имахме специални отношения и вие сте един от тези класове.

Разгледах снимката на класа и много ви се радвах.

Ако някога имаш нужда от съвет или да поговорим съм на твое разположение.

Желая ти успех и късмет!

 





Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bapha - бери плодовете...
22.04.2010 09:13
и им се радвай... много да са...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lava
Категория: Хоби
Прочетен: 1268490
Постинги: 203
Коментари: 912
Гласове: 8398
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930