Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2010 01:11 - Жените и 8 март...
Автор: lava Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4906 Коментари: 9 Гласове:
6



http://www.ted.com/talks/lang/bul/eve_ensler_embrace_your_inner_girl.html

Не умея да поставя клипчето тук, затова давам само линк.
Поздравявам всички жени, които знаят цената си, знаят какво искат и подбират средствата, за да го постигнат. Казвам го по повод снимки на мои бивши ученички, които ми попаднаха днес във Фейсбук - на предизвикателните пози и оскъдно облекло липсваше само етикетчето с цената. Тъжно.
Обичайте себе си, ценете се, уважавайте се и се усмихвайте.
Животът е прекрасен, дори на 56 :)))



Тагове:   март,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gerganasp - Честит празник!
08.03.2010 01:47
ДА БЪДЕШ ЖЕНА
Блага Димитрова

Да бъдеш жена-това е болка.
Когато ставаш девойка, боли.
Когато ставаш любима, боли.
Когато ставаш майка,боли.
Но най-непоносима на земята е болката
да си жена, непознала
всички тия болки до една.
цитирай
2. lava - Мноого благодаря,
08.03.2010 09:16
това ми е любимо. Освен това днес в 8.00 сутринта станах на 56 !
Наздраве на всички!
цитирай
3. lava - и от мен поздрав за всички жени !
08.03.2010 09:31

* * *
Колко си хубава!
Господи,
колко си хубава!
Колко са хубави ръцете ти.
И нозете ти колко са хубави.
И очите ти колко са хубави.
И косите ти колко са хубави.
Не се измъчвай повече - обичай ме!
Не се щади - обичай ме!

Обичай ме със истинската сила на ръцете си,
нозете си, очите си - със цялото
изящество на техните движения.
Повярвай ми завинаги - и никога
ти няма да си глупава - обичай ме!
И да си зла - обичай ме!

Обичай ме!
По улиците, след това по стълбите,
особено по стълбите си хубава.
Със дрехи и без дрехи, непрекъснато
си хубава. Най-хубава си в стаята.
Във тъмното, когато си със гребена.
И гребенът потъва във косите ти.
Косите ти са пълни с електричество -
докосна ли ги, ще засветя в тъмното.

Наистина си хубава - повярвай ми.
И се старай до края да си хубава.
Не толкова за мене, а за себе си,
дърветата, прозорците и хората.
Не разрушавай бързо красотата си
с ревниви подозрения - прощавай ми
внезапните пропадания някъде -
не прекалявай, моля те, с цигарите.

Не ме изгубвай никога - откривай ме,
изпълвай ме с детинско изумление.
Отново да се уверя в ръцете ти. Обичай ме.
Как искам да те задържа завинаги.
Да те обичам винаги -
завинаги.

И колко ми е невъзможно. Колко си
ти пясъчна. И моля те, не казвай ми,
че искаш да ме задържиш завинаги,
да ме обичаш винаги,
завинаги.

Колко си хубава!
Господи,
колко си хубава!
Колко са хубави ръцете ти.
И нозете ти колко са хубави.
И очите ти колко са хубави.
И косите ти колко са хубави.
Колко си хубава!
Господи,
колко си истинска.

Христо ФОТЕВ
цитирай
4. lava - и нещо подслушано от hikari
08.03.2010 09:33
Да бъда майка.
Да възпитавам и да уча.
Да вдъхновявам
с искрици светлина
детските души та след години
да се разгарят като факли...
Аз нося облика на Майката Земя.
Затова, внимавам да не роня
достойнството си -
за да не тържествуват
силите на мрака, особено
в мъжката душа.
Аз съм на боен пост.
Владея силата
да не се подчинявам сляпо
на никого и нищо.
Не желая да унижавам,
нито мен да унижават.
Придържам се към крехката граница
на умното поведение и
не съчетавам различни пътища.
Не съм отмъстителна,разплатата
не ме привлича - Изповядвам,
че за всичко е необходимо -
разбиране и разкриване -
тези две големи съставки на
Справедливостта.
Каквото и да ми се случва
не стъпвам на черен път
и правя всичко,
за да отклонявам другите от него.
Да бъда себе си е прекрасен дар -
изпълнена съм с благодарност,
за съдбата си, Татко!
цитирай
5. divna8 - Честит рожден ден и от мен!!! :):):)
08.03.2010 09:57
Не годините правят
жената,
а същността...
Душата сътворява
красотата,
не външността...
Вдъхновен
да бъде всеки
твой ден,
само днешният -
единствен -
в безбройните
години,
които чакат
търпеливо
своя ред!!!

С много уважение и усмивки, Лава, честито! :):):)
цитирай
6. анонимен - Честити
08.03.2010 14:36
ти два празника!
Скъпа Лава, ставаш все по-малка и в очите ти все повече блести лудостта на живота. Както е тръгнало, всички ни ще задминеш! Хах.
Хайде, многая лета и също така- многое света.
Прегръдки, също много. Цветята се отлагат.)))))
цитирай
7. lava - divna8, missia
08.03.2010 16:08
Благодаря ви, мили момичета!
На вас честит 8 март!
От мен пожелания най-сърдечни за много усмивки и щастливи дни през цялата година :)))
цитирай
8. mamas - Двоен следпразничен поздрав!
09.03.2010 15:06
Бъди много, много щастлива във всеки миг от живота си! Винаги обичана и обичаща!
цитирай
9. lava - :)))
09.03.2010 20:50
Старая се и често успявам ...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lava
Категория: Хоби
Прочетен: 1262061
Постинги: 203
Коментари: 912
Гласове: 8398
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031