Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.02.2009 14:40 - Няма да влезе в избрани
Автор: lava Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3747 Коментари: 8 Гласове:
0



Вече не ми се говори. Само преди време открих, че за няма и 20 години приехме това, което преди беше абсурдно за нас. И не само го приехме, ами то стана правилно, редно и дори истинско и вечно. Да живее природата, колко бързо се адаптирахме и към отровите, които ядем, пием и дишаме, но и към отровните идеи, които ни наложиха (защото те не са нашият избор).
Вчера съвсем случайно чух един разговор. Учителка по литература била поканена в предаването на Марта Вачкова. Приела, за се чуе думата й. Попитаха я за Марта. Отговори, че Марта й се видяла уморена и истеризирана, която прави всичко без удоволствие, само за да си получи хонорара. Това в крайна сметка е субективно мнение и в случая е без значение. Та по време на предаването попитали учителката възможно ли е да се стигне до бой между ученик и учител. И тя казала, че статусът на учителя е толкова нисък, че между учителите попадат понякога случайни хора, та няма нищо невъзможно.
Това изречение било изрязано от предаването. Много е нелицеприятно.
Иначе сега за разлика от преди има свобода на словото и няма цензура.

P.S. Преди мнооого години имаше поне езопов език, сега вече никой не помни какво ли пък е това...



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - !
05.02.2009 15:15
Но нали това предаване е директно в ефир? Или бъркам?Как ако е директно ще го изрежат.А свобода никога не е имало и никога няма да има.Свобода има в рамките на правилата.Съгласна ли сте?
цитирай
2. lava - gen
05.02.2009 17:15
Предаването е на запис и мисля, че е така от самото начало.
А що се отнася до свободата, щом е в рамките на правилата да попитам у нас има ли изобщо някакви правила или както в повечето общества свободите са за управляващите, а спазването на правилата за всички останали. За мен свободата е нещо много по-различно. И проблемът е другаде. В онова презряно соц общество нямало свобода, а сега сме демокрация и бла-бла-бла... големи приказки без покритие. Това се нарича демагогия.
viki11 и до кого да се направи запитването? До арменския поп ли? Може. Той поне ще внесе хумористична нотка и ще ни накара да се усмихнем :))) Човешки и радостно. Защото аз още помня подигравателната усмивка на Станишев по време на учителската стачка... После пак той дойде да ни чете лекция по родолюбие... на нас учителите. Явно всичко е по правилата, та и образованието вече е разбито и няма да има кой да ни замести (като измрем преди да се пенсионираме). И целта ще е постигната: неграмотен и послушен народ...
цитирай
3. анонимен - !
05.02.2009 17:30
Лава ,съгласен съм с теб.Но с тези думи,изрязаните ,ще се подобри ли образованието.Мисля, че не.За мен като приоритет поставям образованието на първо място , макар аз да не съм достатъчно образован.Само случайност може да се справи с това , което става с училището.
цитирай
4. lava - :(
05.02.2009 18:11
Естествено,че с изрязаните думи нищо няма да се оправи, просто това убива вярата ми.
Освен това и от вайкане полза няма. Трябва всеки един от нас да си запретне ръкавите и да си прекопава нивичката. Едва тогава ще се оправим. Защото орел рак и щука не достигат до сполука.
Аз си подривам системата по мой си начин, но понякога ми става тъжно и ми се приисква да споделя. Това е.
цитирай
5. анонимен - !
05.02.2009 18:17
Как я подриваш системата ,сподели.И аз ще ти кажа как го правя.
цитирай
6. lava - :)))
05.02.2009 18:37
Не го правя по план, отвътре ми идва. Уча ги да мислят, уча ги да бъдат непокорни, когато някой ги мачка, уча ги да вярват в себе си и да знаят какво искат и как да го постигнат. Намирам минутка да им чета важни неща (писмото на Чарли Чаплин до дъщеря му, например). Опитвам се да им дам ценности и вяра. Уча ги да обичат България и да виждат нещата реално, а не само да плюят и критикуват със скръстени ръце. Убеждавам ги, че единствено знанието ще им попречи да бъдат манипулирани и победени.
Моят аргумент е, че човешката глупост е по-страшна от атомна бомба.
Много неща са. Сега нахвърлях безразборно за каквото се сетя.
Вече 25 години съм в училище и все по-често се случва да ми пишат с благодарност и да се хвалят с постиженията си. За това работя.
цитирай
7. анонимен - !
05.02.2009 19:13
Поздравявам те ,Лава!Много ми е приятно, че си такава.Учи ги на това, което смяташ за правилно.Това, което прочетох от теб ми е достатъчно да определя ,че ти си добър човек и добър учител.Не ти правя характеристика, а констатирам за себе си факта ,че все още има учители, които обичат истински професията си.
цитирай
8. lava - Благодаря, gen
06.02.2009 00:37
Добрата дума прави чудеса, а напоследък е дефицит. Но не и за мен :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lava
Категория: Хоби
Прочетен: 1267965
Постинги: 203
Коментари: 912
Гласове: 8398
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930