Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.12.2007 09:39 - ЧУДО
Автор: lava Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1883 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 26.12.2007 09:44


Коледа време за чудеса!
Как обичаме да си поставяме рамки. И ограничения.
Сега е време за чудеса, а утре не е. 
И кой определя? Кой е толкова вещ метеоролог?
Трябва някой да ни го каже?
А не да ни избликне отвътре? 
(Е, то ако няма никой вътре). Мда.

А мен ме споходи едно чудо в един съвсем обикновен ден.
Тиквата не беше каляска. Феята не беше превърнала одеждите ми в криле на пеперуда.
Пепеляшствах си кротко, неусетно почти. Носех се като сянка из стаите.
Когато домакинствам изключвам радарите и карам на автопилот.
А мислите ми се реят на воля, без посока и указатели. 
В хола брат ми беше разпънал сергията (щастливото време на пиратските дискове).
А синовете ми се ровеха из многотията и пускаха интересните на чисто новичката уредба.
Цареше щастливо оживление, лееше се музика. Някъде около мен и далеч от мен.

Изведнъж ме удари гръм. Вцепених се и не можех да помръдна.
Някаква ярка светлина заструи около мен. Небето се разтвори и се разнесе божествена музика.
Дъхът ми беше спрял, нищо не съществуваше наоколо. 
Струеше само музиката и заливаше всичко. 
Нещо в гърдите ми се надигаше, уголемяваше, растеше.
Една непреживяна НЕЖНОСТ. Мека, топла, красива, възвисена, изпълнена с любов.
Музиката спря, а аз още дълго не можех да се съвзема.
После месеци наред се носех на крилете на тази нежност.
Не стъпвах по земята. Реех се в онзи вълшебен миг. Исках той да продължи.
И той продължава, защото го нося в сърцето си.

Сега поспрете. И помислете коя музика би ви въздействала така?
Всеки ще има свой отговор. Личен.

Но в тази мразовита коледна сутрин искам да ви подаря моето чудо, да ви докосне тази невероятна нежност и да провокира най-доброто у вас. За да го подарите на тези около вас. С усмивка и светнал поглед. С добра дума. С красив жест. Или по свой си оригинален начин.

                         http://www.youtube.com/watch?v=BLHq7rgHOLk&feature=related   или същото тук
                                http://www.youtube.com/watch?v=Sp0ccQVy1og&NR=1



Тагове:   чудо,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dum - Всеки намира своето чудо. )
26.12.2007 13:13
Честито Рождество! Бъди все така топла, търсеща и откриваща! Здраве, мир и любов!
цитирай
2. lava - Честито Рождество и на теб!
26.12.2007 14:31
"Дете на вярата е чудото" (Гьоте)
Пожелавам ти вяра, която да привлече Чудото при теб и да те превърне и теб в чудо!
цитирай
3. letisi - казват че ако живота ни не е празник
28.12.2007 22:26
то самия празник се обезсмисля...затова пожелавам празниците да са ежедневие:))))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lava
Категория: Хоби
Прочетен: 1267815
Постинги: 203
Коментари: 912
Гласове: 8398
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930