Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.01.2009 12:52 - Честита да ви е Новата 2009 година!
Автор: lava Категория: Хоби   
Прочетен: 2130 Коментари: 2 Гласове:
0



Ето, че дойде. Новата година е вече тук! Да ви е честита на всички, да е благословена и успешна!
Започна по обичайния начин. Опитах се да играя хоро. На сутинта потънах в нета, докато не станах негова жертва. То човек и добре да живее по някое време трябва да яде. Въпреки всички преяждания по празниците. Силите, които бдят над мен ми дадоха не много добрата идея да хапна препечена малка филийка със сиренце. Дотук добре, ама тъкмо врътнах копчето на котлона и скайпа призивно даде сигнал, че някой се е сетил за мен. Телепортирах се светкавично и поседнах... пожелания, споделяне (другото име на клюките, хе-хе). Стана ми едно хубаво, ама по едно време екрана ми изчезна. Гледам гъст дим се стели пред екрана. Присветна ми, че е моята филийка, мда.
То нищо ново под слънцето. Моят наследник в шести клас беше докарал едни сандвичи във фурната до възпламеняване, па ги беше гасил като хвърлял по пламъците водата, заедно с чашата. Горката му жена, ако не умее да прегаря манджите, никога няма да получи похвала за кулинарните си умения.
Та той в такива ситуации казва: "Майко, ако не беше направила така, щях сериозно да се разтревожа за теб". Така де, човек трябва да бъде себе си.
Продължих сладките приказки по скайпа, само се наложи да метна един-два кожуха на гърба, че от отворения прозорец влизаше новогодишен студ.
И не пропуснах да се похваля. Наскоро дойде един мой ученик (живее и работи в Америка) и ми каза:
"Знаеш ли, че си много известна в Америка? Непрекъснато намирам във facebook ученици завършили нашето училище. И всички те помнят и споменават"
Ехааа... Това се казва новогодишен подарък....


Тагове:   новата,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - :))
02.01.2009 13:15
:))
цитирай
2. bemberski - Честита нова 2009!!! Много зд...
02.01.2009 17:53
Честита нова 2009!!!
Много здраве и вдъхновение!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lava
Категория: Хоби
Прочетен: 1267992
Постинги: 203
Коментари: 912
Гласове: 8398
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930