Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2007 19:47 - Смъртта и момичето
Автор: lava Категория: Хоби   
Прочетен: 3727 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 23.10.2007 13:12


image

На 14.10.2007 в Младржкия театър се състоя премиерата на нашия добър приятел Веско Димов. Очаквах много, но всичките ми очаквания бяха надминати многократно. Удоволствието беше за мен и за всички, които биха рискували да проверят верността на думите ми.

image

  Нечо поднася поздравленията лично, автографите после :)))

image

Пътят е напред и нагоре. 
Нашият клуб ти желае успех, Веско!!!


Тагове:   смъртта,   Момичето,


Гласувай:
0



1. анонимен - Госпожо,
22.10.2007 22:38
Госпожо, непременно ще отида да го гледам!
цитирай
2. анонимен - От Юджийн
26.10.2007 11:07
И аз непременно ще отида да до гледам, благодаря !
цитирай
3. nav - Ех, единствената ми утеха е, че бях ...
04.11.2007 03:20
Ех, единствената ми утеха е, че бях на репетициите :))
цитирай
4. apollon - жалко че не го играят в пловдив
04.11.2007 16:51
жалко че не го играят в пловдив
цитирай
5. ugeen - :))) бях днес
23.11.2007 21:23
Страхотно! Наистина не очаквах толкова да ми хареса.. Между другото в една от репликите моментално се сетих за един твой пост, онзи със съчинението на Самърсет Моъм.
Репликата беше приблизително: " Ти ли си този, който беше вчера? Ще бъдеш ли и утре същия? А на по-следващия ден?"
==
Поздрави. И благодаря за хубавата препоръка, много ме зарадва!

И макар да е от по-рано ще ти пожелая весели празници и много усмивки и през следващата 2008 година : )
цитирай
6. lava - Денят ми започва с усмивка!
24.11.2007 10:02
Много се радвам за теб, ugeen :))) Попаднала си на добре изиграно представление, в което участва и режисьора (сигурно си го познала). Снощи у нас беше поредната сбирка на нашия филмов клуб и той дойде веднага след представлението. След като опустошихме всичко върху кръглата маса, обсъдихме няколко предложения и избрахме филм ... Илиян от радиото извади един диск, Веско пое ролята на DJ и се почна едно танцуване и пеене на висок глас (сега съм залегнала пред компа и се ослушвам за гневни съседи, които вместо да дойдат да ми благодарят за серенадата най-вероятно ще искат да ме бият, а аз поне да бях пяла). Изкрещяхме и изтанцувахме всички български песни от последните 40 години, върнахме се и към "Хей, ръчички, хей ги две..."
Завършихме със "Светът е за двама" на Мария Нейкова, свалихме й шапка и без много да се събличаме побързахме да положим морни кости, щото беше вече призори.
И сега не ми остава нищо друго освен напълно безцеремонно да си присвоя думите на Роберто Бенини и да възкликна: "Светът е прекрасен".
цитирай
7. ugeen - eх, Роберто Бенини..
24.11.2007 12:37
Aми, не.. : ) всъщност не го бях познала, за съжаление не го познавам лично, но сега като казваш се сетих кой ще да е бил.; ) Meрси, мерси отново за хубавата ми вечер вчера, а и не само моя понеже и аз я споделих с някого, но както виждам и вие сте си прекарали чудесно) Като каза Бенини и просто.. Ще ме извиниш за километричния пост, ама не мога да се сдържа да не пусна част от текста на песен oт sauntrack-a на "Life is beautiful":
www.youtube.com/watch?v=CXHuwuwvjgM

" Smile, without a reason why, love as if you were a child..
Keep the laughter in you eyes, smile, no matter what they tell you! Don't listen to a word they say 'cause life is beautiful that way. Tears, a tidal wave of tears. Light, that slowly disappears.. Wait, before you close the curtain! There's still another game to play. And life is beautiful that way. Here with your eyes forevermore, I will always be as close as you remember from before.. Now that you're out there on your own Remember what is real and what we dream is love alone .."

http://www.youtube.com/watch?v=NBfjzzAVjWo

==
p.s. Да си кажа често, когато пуснаха Рамщайн, за момент си прикрих очите с ръка.. от свян. хаха
Супер! Много неочаквано беше. Даже като бяхме до тоалетната, получих коментар за едно тежко, светло на цвят яке: "Би ли ми подържала мечока за малко, докато влязя? " пхихи хи, прихнах да се смея. Та, както и да е. Чак след края на пиесата ми се прииска всички да я гледат, просто трябва да се види. И го казвам, без да имам познанства от екипа. Просто е едно от представленията, които 'трябва' да се видят.
http://bgbileti.com/main.php?module=events&object=event&action=view&evnt_id=192

Пожелавам им залата да е още по-пълна на 7-ми декември! На хората пожелавам да отидат.

А за теб многоо усмивки ( :
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lava
Категория: Хоби
Прочетен: 1268251
Постинги: 203
Коментари: 912
Гласове: 8398
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930